Pehmo A Admin
Viestien lukumäärä : 496 Pisteet : 2147505491 Maine : 13 Join date : 09.12.2009
Hahmon tiedot Noppakenttä: 1 Lolkenttä: Lolkenttä | | | |
| Aihe: FAQ La Loka 08, 2011 10:10 am | |
| Tässä postissa on kaikki eniten kysytyt (foorumeihin liittyvät ja vähäsen fc'hen liittyvät) kysymykset. Ennen kuin aijot kysyä, tarkista, onko vastaus kysymykseesi jo täällä! Ensin, se TÄRKEIN! Saanko rankin?- Juonipaljastus:
Jos sen ansaitset.
Muuten,
ET!
Voitko sinä (Pehmo A) vaihtaa salasanani koska unohdin sen?- Juonipaljastus:
Jos annat tarvittavat tiedot että sinä omistat käyttäjän jonka salasanan minun pitäisi vaihtaa, kyllä. Mutta sinun on annettava kaikki tarvittava tieto jos kysyn niitä. Se on toki mahdollista.
Kysy vain minulta (Pehmo A'lta) salasanan vaihdosta. Älä ikinä kysy muilta foorumeitten ylläpitäjiltä salasanan vaihtoa, se voi olla iso riski, jota ei kannata ottaa.
TL;DR: Kyllä voin.
Kuinka paljon VIP maksaa?- Juonipaljastus:
Nykyisten tietojen mukaan tekstarilla 1.5€. Huomaa, että hinta vaihtelee PayPalin ja puhelimen kanssa. PayPalilla voi lahjoittaa enemmän krediittiä, mutta sitä järjestelmää ei kannata käyttää koska et saa siitä mitään lisäetuja vaikka lahjoittaisit enemmän krediittejä isomalla rahalla, PayPalilla.
Kannattaa siis tilata tekstarilla hintaan 1.5€. Lisää voit nähdä VIP osiosta, lue sieltä kaikki näkyvät postit.
Voiko VIP statuksen hankkia muutenkin kuin lahjoittamalla?- Juonipaljastus:
Periaatteessa ei voi. On kuitenkin tapauksia että palkitsen hyvin aktiivisen käyttäjän 365 päivän VIP statuksella. Kun aika on kulunut, otan sen pois. Tämä on kuitenkin harvinaista ja suosittelisin VIPin hankintaa ihan vain lahjoittamalla. Se ei maksa paljon (vain 1.5€) ja sen voi tilata tekstarilla. Lisää voit nähdä ylemmässä vastauksessani ^
Mistä voin lukea foorumin ja Friends Chatin säännöt?- Juonipaljastus:
En saa aktivointiviestiä! Miten voin rekisteröityä sitten foorumeille?- Juonipaljastus:
Sinun ei ole tarkoituskaan saada. Foorumi aktivoi käyttäjäsi automaattisesti eikä sinun tarvitse siten huolehtia sen aktivoinnista.
Mutta eikö tuo järjestelmä alenna foorumin turvallisuutta?
Jos joku rupee käyttämään järjestelmää hyväksi (spammimiseen yms yms), IP-bannaan ja E-Mail bannaan. Spammibottejen on periaatteessa mahdotonta päästä edelleen foorumeille, koska on turvakysymys olemassa. Raportoi aina spammiviesti ylläpitäjille, jotta he voivat sen poistaa!
Onko VIPien (lahjoitusten) hankkiminen RuneScapen sääntöjen vastaista toimintaa?- Juonipaljastus:
On tullut useita uhkauksia minulle että lahjoittaminen olisi ''RuneScapen sääntöjen vastaista'' hommaa. Periaatteessa, et hyödy lahjoittamisesta mitään RuneScapessa, ellet halua. Voit aina olla ottamatta lietuetant rankin Friends Chatissa vastaan. Minun mielestäni lahjoittaminen klaanin foorumeille lietuetantin tähden ei pitäisi missään nimessä olla bannattavaa touhua. JaGeXilla kun on noita RWT ongelmia muutenkin, ja vielä 200x pahempia.
TL;DR: Ei pitäisi olla, enkä kyllä uskokaan että olisi. Ei lahjoittamisesta mitään seuraa, ole huoleti, ja jos seuraa, ainoastaan minulle :-)
Meneekö lahjoittamani rahat sinulle vai..?- Juonipaljastus:
Minnes muuallekkaan ne menisi! Mutta! Ne ei mene minun pankkitilille (jota ei edes ole ) eikä tule minulle käteisenä eikä tule minulle mitenkään muutenkaan virallisesti RAHAKSI. Lahjoittamasi summa muuttuu foorumeilla 100 krediitiksi (tai määräksi minkä lahjoitat PayPalilla), joita minä voin käyttää foorumeitten moderoimiseen. Muista, foorumit ovat ilmaiset, ole iloinen, muuten kaikkien pitäisi maksaa VIP päästäkseen foorumeille, voin krediittien avulla poistaa mainokset 1kk-moniin vuosiin..? Ja kaikkea muuta kivaa (esimerkiksi pistää foorumille oman Domain nimen, johon tosin tarvitsee 1600 krediittiä). On siis suositeltavaa lahjoittaa! TL;DR: Ei. Ne muuttuvat foorumeilla 100 krediitiksi joita voin käyttää foorumeitten moderoimiseen.
Lisää tulee myöhemmin :-) | |
|