| VIP mustamarketti | |
|
|
VIP mustamarketti säilyy foorumilla? | Kyllä | | 38% | [ 3 ] | Ei | | 38% | [ 3 ] | En ole varma | | 24% | [ 2 ] |
| Ääniä yhteensä : 8 | | Back | |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Pehmo A Admin
Viestien lukumäärä : 496 Pisteet : 2147505503 Maine : 13 Join date : 09.12.2009
Hahmon tiedot Noppakenttä: 1 Lolkenttä: Lolkenttä | | | |
| Aihe: VIP mustamarketti Su Tammi 03, 2010 7:52 am | |
| VIP Puolella ei käy kyllä P Modeja.
VIP puolella myös tämä juttu olisi paljon helpompaa, ja luotettavampaa olisi.
Haluatteko pitää VIP puolella mustamarketin vai joutuuko sekin kankkulan kaivoon? | |
|
| |
Hyyra Admin
Viestien lukumäärä : 18 Pisteet : 75277 Maine : 0 Join date : 30.12.2009 Paikkakunta : Uusimaa
| Aihe: Vs: VIP mustamarketti Su Tammi 03, 2010 10:18 am | |
| Milloin tahansa P mod voi myös tilata vippiä ja kuka tahansa. En kannata sitä edes Pehmo A:n modejen keskuudessa (mikäli tälläinen on edes olemsassa) | |
|
| |
Krizuu7 Moderaattori
Viestien lukumäärä : 53 Pisteet : 21869 Maine : 0 Join date : 09.12.2009
| Aihe: Vs: VIP mustamarketti Su Tammi 03, 2010 6:25 pm | |
| Tämä pois myös. Koska foorumin omistaja ON vastuussa kaupoista mitä täällä tapahtuu. Jos joku huijaa täällä sinua syytetään siitä myös | |
|
| |
Otaburanaa [Donator]
Viestien lukumäärä : 32 Pisteet : 31777 Maine : 3 Join date : 01.01.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : Buranalandia
| Aihe: Vs: VIP mustamarketti Ma Tammi 04, 2010 1:32 am | |
| Minä en tiedä pitäisikö tämä VIP Mustamerkki jäädä.. | |
|
| |
Pehmo A Admin
| Aihe: Vastaus Ma Tammi 04, 2010 5:45 am | |
| - Krizuu7 kirjoitti:
- Tämä pois myös. Koska foorumin omistaja ON vastuussa kaupoista mitä täällä tapahtuu. Jos joku huijaa täällä sinua syytetään siitä myös
MINÄ EN OLE VASTUUSSA KAUPOISTA. JOS ITSE OSTAT JOTAKIN, SE ON OMALLA VASTUULLASI, ITSEPPÄ MENIT OSTAMAAN. MUISTA TÄMÄ!!! | |
|
| |
Krizuu7 Moderaattori
| Aihe: Vs: VIP mustamarketti Ma Tammi 04, 2010 2:46 pm | |
| - Admin kirjoitti:
- Krizuu7 kirjoitti:
- Tämä pois myös. Koska foorumin omistaja ON vastuussa kaupoista mitä täällä tapahtuu. Jos joku huijaa täällä sinua syytetään siitä myös
MINÄ EN OLE VASTUUSSA KAUPOISTA.
JOS ITSE OSTAT JOTAKIN, SE ON OMALLA VASTUULLASI, ITSEPPÄ MENIT OSTAMAAN.
MUISTA TÄMÄ!!! Lmao @ caps. Olet sä siinä vastuussa jo senkin takia että sun pitää huolehtia että kaupankäyjä on luotettava jne. Sitten jos joku huijaa niin sua on helppo syyttää. Btw: tälläset mustamarketit ovat suurin osin laittomia. Suosittelen et lopettaisit tän mustamarketti touhun. MUISTA TÄMÄ! | |
|
| |
Pehmo A Admin
| Aihe: Kuules Ma Tammi 04, 2010 3:47 pm | |
| - Krizuu7 kirjoitti:
- Admin kirjoitti:
- Krizuu7 kirjoitti:
MUISTA TÄMÄ!!! Lmao @ caps. Olet sä siinä vastuussa jo senkin takia että sun pitää huolehtia että kaupankäyjä on luotettava jne. Sitten jos joku huijaa niin sua on helppo syyttää. Btw: tälläset mustamarketit ovat suurin osin laittomia. Suosittelen et lopettaisit tän mustamarketti touhun. MUISTA TÄMÄ! Jotta ymmärtäisit, niin en ole vastuussa mistään. ITE OSTIT, ITE TEIT PÄÄTÖKSEN, ITE PAINOIT "QUOTE" JA KIRJOTIT, ETTÄ HALUAT OSTAA TON, JA SE SIITÄ. EN KUULE VITTUAKAAN VÄLITÄ, JOS JOKU TULEE MULLE SANOMAAN, ETTÄ SE OLISI MUN VIKANI, KUN SE EI YKSINKERTAISESTI OLE. MUISTA TÄMÄ! | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Quote pyramid Ti Tammi 05, 2010 2:07 am | |
| - Admin kirjoitti:
- Krizuu7 kirjoitti:
- Admin kirjoitti:
- Krizuu7 kirjoitti:
MUISTA TÄMÄ!!! Lmao @ caps. Olet sä siinä vastuussa jo senkin takia että sun pitää huolehtia että kaupankäyjä on luotettava jne. Sitten jos joku huijaa niin sua on helppo syyttää. Btw: tälläset mustamarketit ovat suurin osin laittomia. Suosittelen et lopettaisit tän mustamarketti touhun. MUISTA TÄMÄ! Jotta ymmärtäisit, niin en ole vastuussa mistään.
ITE OSTIT, ITE TEIT PÄÄTÖKSEN, ITE PAINOIT "QUOTE" JA KIRJOTIT, ETTÄ HALUAT OSTAA TON, JA SE SIITÄ. EN KUULE VITTUAKAAN VÄLITÄ, JOS JOKU TULEE MULLE SANOMAAN, ETTÄ SE OLISI MUN VIKANI, KUN SE EI YKSINKERTAISESTI OLE.
MUISTA TÄMÄ! Pehmo on oikeassa koska hän on itse maininnut että hän ei ole vastuussa! Se on kaupankävijöiden vastuulla keneltä ostaa tai kenelle myy! |
|
| |
Krizuu7 Moderaattori
| Aihe: Vs: VIP mustamarketti Ti Tammi 05, 2010 9:27 am | |
| - Mod Dizzydryad kirjoitti:
- Admin kirjoitti:
- Krizuu7 kirjoitti:
- Admin kirjoitti:
- Krizuu7 kirjoitti:
MUISTA TÄMÄ!!! Lmao @ caps. Olet sä siinä vastuussa jo senkin takia että sun pitää huolehtia että kaupankäyjä on luotettava jne. Sitten jos joku huijaa niin sua on helppo syyttää. Btw: tälläset mustamarketit ovat suurin osin laittomia. Suosittelen et lopettaisit tän mustamarketti touhun. MUISTA TÄMÄ! Jotta ymmärtäisit, niin en ole vastuussa mistään.
ITE OSTIT, ITE TEIT PÄÄTÖKSEN, ITE PAINOIT "QUOTE" JA KIRJOTIT, ETTÄ HALUAT OSTAA TON, JA SE SIITÄ. EN KUULE VITTUAKAAN VÄLITÄ, JOS JOKU TULEE MULLE SANOMAAN, ETTÄ SE OLISI MUN VIKANI, KUN SE EI YKSINKERTAISESTI OLE.
MUISTA TÄMÄ! Pehmo on oikeassa koska hän on itse maininnut että hän ei ole vastuussa! Se on kaupankävijöiden vastuulla keneltä ostaa tai kenelle myy! Nooh katotaan, mitä käy ku tänne tulee eka huijari | |
|
| |
Hyyra Admin
Viestien lukumäärä : 18 Pisteet : 75277 Maine : 0 Join date : 30.12.2009 Paikkakunta : Uusimaa
| Aihe: Vs: VIP mustamarketti To Tammi 07, 2010 10:46 pm | |
| NYT LOPETTAKAA TOI LAPSELLINEN TOUHU!
Siinä oma kommenttini keskusteluun. | |
|
| |
Hej Darr
Viestien lukumäärä : 16 Pisteet : 24483 Maine : 0 Join date : 21.07.2010 Ikä : 30
| Aihe: Vs: VIP mustamarketti Ke Heinä 21, 2010 9:15 am | |
| - Hyyra kirjoitti:
- NYT LOPETTAKAA TOI LAPSELLINEN TOUHU!
+1 | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: VIP mustamarketti | |
| |
|
| |