Mitä mieltä te, arvoisat, käyttäjät, olette Minecraftista?
Minun mielipide on se, että se on kerrassaan mahtava. Notch (pelin tekijä) sentään kuuntelee pelaajia, toisinkuin JaGeX, jonka on ruinannut sijoittajat ja Mod MMG.
Miten niin pieni yhtiö voi tehdä siltikin niin paljon jännittävämmän ja paremman pelin kuin JaGeX? En tiedä... Ehkä se perustuu siihen että siellä ei ole mitään 10 vuotiata kakara PKereita kyselemässä uusia PvP juttuja ja itkee sittenku ne poistetaan.
Single Playerina RuneScapekin olisi hieno nähdä, Minecraftissa taas Multiplayeria on mukavampaa pelata ku Single Playeria.
Ehkä Minecraftin salaisuus piileekin siinä Single Playerissa: Ei typeriä bottereita, jtn G.E'tä tai scammereita > Hyvä peli jota pelaat vain itse sinä!
Ja sitten tulee yö, monstereita spawnaa ja kaikki muuttuu jännemmäksi... Mitä tehdä? Pitää rakentaa talo ja selviytyä yön yli, tai sitten vain taistella vähäisillä resursseilla keskellä yötä Creeppereitä, Zombeja ja Skeletoneja vastaan.
Minun mielestäni huomattavasti parempi peli kuin RuneScape.
Mutta mitä mieltä te olette?
Kommentoikaa ja äänestäkää!
Ja tässä teille hieno kuva Creepperistä, joka räjähtää ja jos se on talosi lähellä, tuhoaa sen