| Rankkeja harkiten! | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Hyyra Admin
Viestien lukumäärä : 18 Pisteet : 75265 Maine : 0 Join date : 30.12.2009 Paikkakunta : Uusimaa
| Aihe: Rankkeja harkiten! Ke Joulu 30, 2009 1:05 am | |
| Noniin, elikkä mistä lähtien SF:n jäsenille on ruvettu jakailemaan autokickejä? Käväsin tänään Pehmo A:n clan chatissa ja tulin kysäsemään pienen mitättömän kysymyksen. Tietenkin tähän korkean rankin omaava henkilö (nimeä en mainitse) vastasi "etkö tiiä nyyppä" yms. Eikö valvojien tulisi käyttäytyä esimerkillisesti/asiallisesti? Tuo oli täysin asiatonta käytöstä imo. Sitten joku sanoi tämän jälkeen "Hyyra on sf 24/7" ja " You have been kicked from channel" Oliko tuohon nyt perusteluita? Kenraaleille terveisiä, että käyttäkää valtaanne oikein, EI NÄIN! | |
|
| |
Sdapa Moderaattori
Viestien lukumäärä : 12 Pisteet : 25280 Maine : 0 Join date : 25.12.2009 Ikä : 28
| Aihe: Vs: Rankkeja harkiten! Ke Joulu 30, 2009 3:26 am | |
| Otamme asian haltuun. (puhun kaikkien puolesta).. Pehmo saisi ottaa kyseiseltä ihmiseltä rankin pois.. Off; Itse olin eilen koko päivän SF cc.. joten älkää minua katsoko.. | |
|
| |
Pehmo A Admin
Viestien lukumäärä : 496 Pisteet : 2147505491 Maine : 13 Join date : 09.12.2009
Hahmon tiedot Noppakenttä: 1 Lolkenttä: Lolkenttä | | | |
| Aihe: Vastaus Ke Joulu 30, 2009 9:05 am | |
| - Hyyra kirjoitti:
- Noniin, elikkä mistä lähtien SF:n jäsenille on ruvettu jakailemaan autokickejä?
Käväsin tänään Pehmo A:n clan chatissa ja tulin kysäsemään pienen mitättömän kysymyksen. Tietenkin tähän korkean rankin omaava henkilö (nimeä en mainitse) vastasi "etkö tiiä nyyppä" yms. Eikö valvojien tulisi käyttäytyä esimerkillisesti/asiallisesti? Tuo oli täysin asiatonta käytöstä imo.
Sitten joku sanoi tämän jälkeen "Hyyra on sf 24/7" ja "You have been kicked from channel" Oliko tuohon nyt perusteluita? Kenraaleille terveisiä, että käyttäkää valtaanne oikein, EI NÄIN!
Olemme vastuussa käyttäjien tekemistä jutuista. Voimme alentaa arvoa, mutta se nyt on vaikeeta, jos ei kerro ensin, kuka sen teki. Tämä on ollut ainainen ongelma, että kun olen ollut poissa cc'stä, rupeaa paha käytös valloilleen. Muistathan ensi kerralla ottaa muistiin käyttäjän nimenkin Kukaan ei nyt uskaltaisi tunnistaa, että hän on sen tehnyt Ystävällisin terveisin: Admin | |
|
| |
Krizuu7 Moderaattori
Viestien lukumäärä : 53 Pisteet : 21857 Maine : 0 Join date : 09.12.2009
| Aihe: Vs: Rankkeja harkiten! Ke Joulu 30, 2009 2:52 pm | |
| Mikähän mahtaa olla SF? Ärsyttää ku en saa konetta kuntoon varmaan kuukauteen -.- | |
|
| |
Pehmo A Admin
| Aihe: Vastaus Ke Joulu 30, 2009 3:06 pm | |
| - Krizuu7 kirjoitti:
- Mikähän mahtaa olla SF? Ärsyttää ku en saa konetta kuntoon varmaan kuukauteen -.-
Suomi Forum. Yksi cc. | |
|
| |
Hyyra Admin
Viestien lukumäärä : 18 Pisteet : 75265 Maine : 0 Join date : 30.12.2009 Paikkakunta : Uusimaa
| Aihe: Vs: Rankkeja harkiten! To Joulu 31, 2009 8:35 am | |
| Hei, kiitos vastauksista. Katseskelelin tässä taas tuota cc, ja tulin siihen tulokseen, että lisägeneraleille olisi tarvetta. Huomaa, että cc jää liiankin usein valvomatta ja tällöin spämmerit saavat vallan. HUOM! Rankita harkiten. | |
|
| |
Pehmo A Admin
| Aihe: Vastaus To Joulu 31, 2009 9:50 am | |
| - Hyyra kirjoitti:
- Hei, kiitos vastauksista.
Katseskelelin tässä taas tuota cc, ja tulin siihen tulokseen, että lisägeneraleille olisi tarvetta. Huomaa, että cc jää liiankin usein valvomatta ja tällöin spämmerit saavat vallan.
HUOM! Rankita harkiten.
Olen siellä niin aktiivinen. Olen kuitenkin eri ukoilla. Niitä on: Ihitskiller1, mr jaffe ja monta muuta. Kiitos sanomasta | |
|
| |
Hyyra Admin
| Aihe: Vs: Rankkeja harkiten! Su Tammi 10, 2010 4:23 am | |
| Kiitoksia kaikille jotka vaikuttivat tähän aiheeseen, nyt on luultavasti asiat käsitelty jotenka lukitsen aiheen. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Rankkeja harkiten! | |
| |
|
| |
| Rankkeja harkiten! | |
|