Pehmo A Clan Chat
Et ole kirjautunut sisään. Kirjaudu sisään tästä. Jos et ole rekisteröitynyt, rekisteröidy tästä.

-Pehmo A
Pehmo A Clan Chat
Et ole kirjautunut sisään. Kirjaudu sisään tästä. Jos et ole rekisteröitynyt, rekisteröidy tästä.

-Pehmo A
Pehmo A Clan Chat
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pehmo A Clan Chat

RuneScape Clan Chat Pehmo A foorumit.

PääsivuPortaaliHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Pieniä vihjeitä genuille/valvojille

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Pieniä vihjeitä genuille/valvojille Empty
ViestiAihe: Pieniä vihjeitä genuille/valvojille   Pieniä vihjeitä genuille/valvojille EmptyTo Marras 25, 2010 9:57 am

Jees. Jotkut valvojat alkaa ottaa päähän, kun eivät oikeen osaa näitä asioita.

Haluisin ehdottaa/käskeä pari asiaa kaikille jotka voi kickiä:

1. Mitään piilotrollausta/-vittuilua ei pitäs sallia, heti ulos
2. Yleisesti pelleileminen jonkun valvojan kustannuksella, tässä tiiän pari tyyppiä jo, vois varoituksettakin heittää ulos, tietävät syyn
3. Updatejen aikana vois chatin laittaa vain friend rankista ylöspäin mahdollista puhua, vältyttäs parilta kirosanalta ja hermot säilyy
4. Väittelyt vois hoitaa privassa jos jäsenten välille syntyy, muttei valvoja-jäsen väittelyjä, koska valvoja on yleensä oikeassa -> kaikki tietävät syyn jälkeenpäinkin
5. Tietyt arvot eri rankeille. Yksi väkänen -> jäsen, kaksi väkästä -> ylennetty jne. Tähtirankit sitten vain eritysryhmille tjsp.
6. Eräänlainen hakusysteemi ylemmille rankeille. Perushakemuksena friendrank jos hakee, ylennykset sitten, ylennysten jälkeen tähtirankkeihin hakumahdollisuus. Näin tiedetään henkilöstä jo paljon ja saadaan konkreettinen kuva hakijasta.

Haluaisin nähdä kaikilta valvojilta, etenkin genuilta selkeästi sitä henkistä ikää joka nousee yli kympin. Itte voisin vaikka väittää et joskus menee hermot monien genujen kanssa kun eivät osaa. Sama pätee captaineihin. Jonkinnäköistä arvoa haluaisin nähdä genuissa ja captaineissa, ettei ne olis ihan jokahepun arvoja.

Käsi puutuu, ei jaksa kirjottaa enempää näin alkuun, mutta lisää saa jos on kommentoitavaa tähän, ja pitääkin olla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pehmo A
Admin
Admin
Pehmo A

Viestien lukumäärä : 496
Pisteet : 2147505491
Maine : 13

Hahmon tiedot
Noppakenttä: 1
Lolkenttä:
LolkenttäPieniä vihjeitä genuille/valvojille Empty

ViestiAihe: Vs: Pieniä vihjeitä genuille/valvojille   Pieniä vihjeitä genuille/valvojille EmptyTo Marras 25, 2010 11:11 am

Tolvanen kirjoitti:
Jees. Jotkut valvojat alkaa ottaa päähän, kun eivät oikeen osaa näitä asioita.

Haluisin ehdottaa/käskeä pari asiaa kaikille jotka voi kickiä:

1. Mitään piilotrollausta/-vittuilua ei pitäs sallia, heti ulos
2. Yleisesti pelleileminen jonkun valvojan kustannuksella, tässä tiiän pari tyyppiä jo, vois varoituksettakin heittää ulos, tietävät syyn
3. Updatejen aikana vois chatin laittaa vain friend rankista ylöspäin mahdollista puhua, vältyttäs parilta kirosanalta ja hermot säilyy
4. Väittelyt vois hoitaa privassa jos jäsenten välille syntyy, muttei valvoja-jäsen väittelyjä, koska valvoja on yleensä oikeassa -> kaikki tietävät syyn jälkeenpäinkin
5. Tietyt arvot eri rankeille. Yksi väkänen -> jäsen, kaksi väkästä -> ylennetty jne. Tähtirankit sitten vain eritysryhmille tjsp.
6. Eräänlainen hakusysteemi ylemmille rankeille. Perushakemuksena friendrank jos hakee, ylennykset sitten, ylennysten jälkeen tähtirankkeihin hakumahdollisuus. Näin tiedetään henkilöstä jo paljon ja saadaan konkreettinen kuva hakijasta.

Haluaisin nähdä kaikilta valvojilta, etenkin genuilta selkeästi sitä henkistä ikää joka nousee yli kympin. Itte voisin vaikka väittää et joskus menee hermot monien genujen kanssa kun eivät osaa. Sama pätee captaineihin. Jonkinnäköistä arvoa haluaisin nähdä genuissa ja captaineissa, ettei ne olis ihan jokahepun arvoja.

Käsi puutuu, ei jaksa kirjottaa enempää näin alkuun, mutta lisää saa jos on kommentoitavaa tähän, ja pitääkin olla.

Pieniä vihjeitä genuille/valvojille Facedesk

Jos tietäisit jotakin Chatin, siis CHATIN historiasta, varmaan et olisi tätäkään viestiä lähettänyt.

1. EN KOPIOI IDEOITA TOISILTA! Minä tyydyn omiin ideoihin enkä ole niin laiska että vain kopioin toisilta jutut.
2. Olen koittanut sanoa tämän niin vtun monta kertaa: Minun mielestäni rankilla ei ole muuta kivaa kuin kuva nimen edessä, miksi siis sen saamisen pitäisi olla niin hankalaa? Ymmärrä, että tämä minun Chattini ei ole mikään über chat, kuten runepoli, jossa on n. 100 ihmistä kokoaja ja rankin saaminen siellä on niin iso juttu... Koska corporaalilla voi siellä jo kickiä, siellä rankki on ehkä eri asia. Muutenkin runepoli yhteisö on niin hyvin tunnettu, että kaikki kunnioittavat rankillisia tämän suositun yhteisön chatissa: KOSKA rankin saaminen siellä on vaikeata ja on todella vaikeeta saada rankki ison yhteisön Chattiin koska niitä rankista haaveilijoita on n. 1000? Mutta minun Chattini ei perustu mihinkään isoon yhteisöön yms. Minun Chattini on CHATTI, se ei perustu mihinkään muuhun kuin RuneScapeen ja näihin... foorumeihin..? Ja koska Chatti ei ole pitkään aikaan ollut RSwikin Clan Chattina, niin mihin tarvitsee tätä monimutkaista rankin haku systeemiä. RANKIN SAAMINEN MINUN CHATISSA MERKITSEE PELKÄSTÄÄN KUVAA NIMEN ETEEN! EI MITÄÄN MUUTA! -.- Toivottavasti tuli nyt selväksi ettei pidä 100x vielä sanoa.
3. Minun Chatissani on sääntönä että ennen kickiä, varoitetaan. Esimerkiksi trollaaminen..: Käyttäjä ei ehkä tajua trollaavansa tai edes tietävänsä mikä on trollaaminen. Hän vain käyttäytyy kuten hän käyttäytyy eikä tiedä että rikkoo sääntöjä, SIKSI SIIS VAROITUS!
4. Huoh... En ole niin vtun avuton että minun pitäisi sulkea Chatti trolleilta ja muilta... MINULLA SENTÄÄN ON VOIMIA SORMISSA: OSAAN KICKIÄ WOHOO! IHME JA KUNNIA! Lol... Miksi minun pitäisi siis vaivautua isompaan hommaan..? Huolehtimaan siitä, että joka system updatella pitäisi pistää chatti friends only..? Sehän olisi isompi homma? Yleensäänkin teen sen helpoimman kautta, ja minun mielestä kick napin painaminen on helpompaa ja yksinkertaisempaa kuin sulkea chatti vain friends rankillisille, ja sitte system updaten jälkee aukasta chatti, ootella 1 min kun jotkut ovat lähteneet chatista ja ajatelleet: ''Jaa nyt ne kicki mut en mää enää tässä ole...''. Tämä on siis niinkuin kicklistan tyhjennyksen jälkeen: Käyttäjien takasin tulemisessa kestää aikaa. ENKÄ MINÄ SITÄ HALUA!
5. En halua mitään tähti erityisarvoa kuten siinä Clan Chat Clan Chatissa. Käyttäjiltä menee taas siinäkin n. 25% ilosta mitä Chatissa pitää tehdä: Voi hankkia vain Sergeantin? Siinä voin menettää monta hyvää kick kykyistä, jotka pystyy pitämään hyvin Chattia kunnossa. Ja taas: Miksi käyttäjiltä menee ilo? Koska friends rankista aina Sergeanttiin, minun Chatissani, on ainoa kiva juttu kuva nimen eessä. Muut Chattilaiset eivät edes katso muihin kuin tähdellisiin. Jolloin tuo rankkien kauhea sellanen juttu, että ne pitää saada todella isolla vaivalla kuten jossain polichatissa jossa rankin saaminen on aivan eri asia, on turhaa. Käyttäjät eivät tee mitään friends rankista Sergeant rankkiin mitään. Nykyisessä järjestelmässä ne siltikin ovat siinä toivossa että he saavat joskus tähdenkin ja siksi pysyvät Chatissa enemmän ja kunnioittavat sääntöjä enemmän, koska heillä on jokin tavoitekkin saatavina. Jos heillä ei ole tavoitetta, miksi heidän pitäisi kuunnella sääntöjä? Kuvan eteen? Eikai kukaan nyt niin tyhmä ole? SE YMMÄRRÄ!

P.S: Olen tähänkin asti selvinnyt tälläseiltä facedeskeiltä mutta nytten se taisi muuttua...

Viimeinen muokkaaja, Pehmo A pvm To Marras 25, 2010 11:21 am, muokattu 1 kertaa
http://RuneScape.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pieniä vihjeitä genuille/valvojille   Pieniä vihjeitä genuille/valvojille EmptyTo Marras 25, 2010 11:18 am

Mietihän kun moni trollailee, ei niitä kannata varoitella. Ulos suoraan, jos ongelmia niin privaan ne. Ja en mä oo sanonukkaan et rankki ois muutakin kuin kuva. Mut meinaan vaan et joillain kilahtaa päässä ennemmin tai myöhemmin.
Pehmo A
Admin
Admin
Pehmo A

Hahmon tiedot
Lolkenttä:

ViestiAihe: Vs: Pieniä vihjeitä genuille/valvojille   Pieniä vihjeitä genuille/valvojille EmptyTo Marras 25, 2010 11:27 am

Tolvanen kirjoitti:
Mietihän kun moni trollailee, ei niitä kannata varoitella. Ulos suoraan, jos ongelmia niin privaan ne. Ja en mä oo sanonukkaan et rankki ois muutakin kuin kuva. Mut meinaan vaan et joillain kilahtaa päässä ennemmin tai myöhemmin.

+ Mä en oo niin huonomuistinen ettenkö tietäisi minkälainen mikäkin käyttäjä on: Minulle riittää normaali hakemus koska minä tiedän Chattilaiseni, mutta sinä, ulkopuolinen joka ei ole paljoo ollut Chatissa päivittäin, tiedätkö sinä? SIKSI S I N U N EI kannata ehdotella tuollaisia koska minä hoidan ne ja olen ennenkin selvinnyt ilman apua joten minua oikeasti alkaa kyllästymään tämä juttu ettenkö olisi tarpeeksi hyvä pitämään Chattia yllä: EN TARVITSE TÄLLÄISTÄ APUA! MINÄ TIEDÄN NÄMÄ JUTUT KYLLÄ JA TEEN KUTEN PARHAAKSI NÄÄN! EN JAKSA AINA LUKEA NOITA JUTTUJA JA SELITTÄÄ SAMOJA ASIOITA 200X! + Varoitus ennen kickiä sääntö on edelleenkin voimassa; Generaleilla, lietuetanteilla ja captaineilla. Jos sitä ei tottele, pääsee ignoreen viatonkickistä. Olen nähnyt monta kertaa tapauksia jossa varoitteleminen on parantanut käyttäjien tavat ja heillä on nyt rank ja he eivät enää riko sääntöjä. He ovat tyytyväisiä. Enkä jaksa aina erikseen ruveta addaamaan jokaista ja kertomaan syitä miksi kickattiin, millon pääsee chattii ja vielä kuuntelemaan haukkumuksia perään; Kun varoittaa, ei pitäisi tulla näitä kysymyksiä: ''Millon pääsee chattiin?'' ''Miksi kickasitte mut??'' tai näitä sanoja: ''Lololol vtu ***** sää kickasit mut perkeleen h0m0½111''. Kickaaminen vaikuttaa todella suuresti asiaan. Heidän pitää saada tietoon, mitä ovat tehneet väärin. Ja kun he ymmärtävät, että he ovat tehneet väärin, he lopettavat..? Se tekee minullekkin enemmän paineita: Minulla onjo nyttenkin tarpeeksi paineita, en kaipaa lisää. Minun pitäisi muka addata, kertoa juttuja, kuunnella haukkumuksia, deleteä ja ignorea ja muuta..? Onko sinun pakko vielä enemmän mua tässä saada tekemään lisää juttuja kun en JAKSA ENÄÄ LISÄÄ! Y M M Ä R R Ä! JA LUKKOON! EN JAKSA TÄLLÄSTÄ!
Pehmo A
Admin
Admin
Pehmo A

Hahmon tiedot
Lolkenttä:

ViestiAihe: Vs: Pieniä vihjeitä genuille/valvojille   Pieniä vihjeitä genuille/valvojille EmptyTo Marras 25, 2010 11:29 am

+ Ihmisetkin ovat eläimiä.
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Pieniä vihjeitä genuille/valvojille   Pieniä vihjeitä genuille/valvojille EmptyPe Marras 26, 2010 5:28 am

Vaikken pyörikään usein chateissa tai rs, kyllä mä viiden vuoden rs yhteisöissä pyörimisen perusteella tiedän aika paljon näistä hallintojutuista. Sä provosoiduit näistä asioista, joka ei oo ylläpitäjältä kovin hienoa. Näkisin tässä ideaalimpana sen, että mietit vähän eri näkökulmista noita ehdotuksia ja miettisit onko niissä muuttamista. Et sä sillä selviä että kiellät jokaisen ehdotuksen joka multa tulee.
Pehmo A
Admin
Admin
Pehmo A

Hahmon tiedot
Lolkenttä:

ViestiAihe: Vs: Pieniä vihjeitä genuille/valvojille   Pieniä vihjeitä genuille/valvojille EmptyPe Marras 26, 2010 5:51 am

Tolvanen kirjoitti:
Vaikken pyörikään usein chateissa tai rs, kyllä mä viiden vuoden rs yhteisöissä pyörimisen perusteella tiedän aika paljon näistä hallintojutuista. Sä provosoiduit näistä asioista, joka ei oo ylläpitäjältä kovin hienoa. Näkisin tässä ideaalimpana sen, että mietit vähän eri näkökulmista noita ehdotuksia ja miettisit onko niissä muuttamista. Et sä sillä selviä että kiellät jokaisen ehdotuksen joka multa tulee.

Asia on nyt sillein et en tarvi justiinsa noita muutoksia mitä itse sanoit, pärjään hyvin nykyäänkin enkä halua lisää paineita uusista jutuista. Otan lisää paineita vain sillonkun on pakko...

Ja pistin jo lukkoon? Pitääkö pistää roskakoriin? -.-
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Pieniä vihjeitä genuille/valvojille   Pieniä vihjeitä genuille/valvojille Empty

Pieniä vihjeitä genuille/valvojille
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pehmo A Clan Chat :: Roskakori :: Roskakori-
Siirry: