| Yleisesti clan chateista, niiden oheistoiminnasta ja ilmapiiristä | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Yleisesti clan chateista, niiden oheistoiminnasta ja ilmapiiristä Ma Marras 22, 2010 9:26 am | |
| Kommentoikaa mielenne mukaan eri clan chateista. Polichat
Polichatissa lienee parhaimmat ranked - henkilöt, pätevyydestä puhumattakaan. Jokainen jolla on hymynaamaa parempi rankki polichatissa, on asiallinen ja mukava. Ainoa miinus on käyttäjäkunta, joka lienee karseinta koko suomalaisessa chatporukassa. Ota DamageeTunnen ylläpitäjän/perustajan. Käyttäjäkunta asiallista ja ihan toimivaa. Ainoa miinus on rankillinen porukka. Jotkut ei osaa, jotkut osaa. Varsin neutraali kanta tätä chattia kohden. Suomi Forum
Mukava ja toimiva clan chat. Aika turvattu ja suosittu. Miinuksena toimii käyttäjäkunta, joka koostuu nuorista lapsista jotka kyselevät ja kinuavat kaikkea. Kanta neutraali myös tähän chattiin. BilechatTunnen perustajan. Ehkä paras chatti edellisiin verrattuna. Ei massachat, ei tunareita ja hyvä ylläpito. En kuitenkaan tiedä nykytilanteesta, lienee hieman laskussa. Laku
-> kommentit Lakun chattitopicissa. Paroni007
Huonolaatuinen massachat. En suosittelisi kellekään. Muutamia rankattuja henkilöitä ja varsin suuri ja täysi. Ei tule mitään jos aikoo ilmaista itseään siellä. Pehmo A
Teidän mielipide ratkaisee |
|
| |
Pehmo A Admin
Viestien lukumäärä : 496 Pisteet : 2147505495 Maine : 13 Join date : 09.12.2009
Hahmon tiedot Noppakenttä: 1 Lolkenttä: Lolkenttä | | | |
| Aihe: Vs: Yleisesti clan chateista, niiden oheistoiminnasta ja ilmapiiristä Ma Marras 22, 2010 9:53 am | |
| Missä kamuchat, tosi julkut yms..?
Joo anyway toi paroni007 on todellakin HUONO, tai huonolla kielellä PSKA. Omistaja luulee olevansa niin yläpuolella muita että ei voi addata rauhansopimus CC'n omistajaa... Sittenkun menee sanomaan sen CC'n spammijoista, itse herra Owneri rupee haukkumaan spammijoista valittajaa... Eli yhenkin kerran: Minua, ja spammija säilyi tälläsellä pyynnöllä: ''Pyydä anteeksi''. Ei jumalauta... Sillon mulla teki mieli jo panna turpaa sitä et ei sitä stanan chattia tollei hoideta et kurittomia kakaroita vielä lahjotaan ja lahjotaan ja hyväntekijälle annetaan byebyet. Joo... Paronin chatille annan 4-. E: Paronin chat soveltuu kuitenkin oivallisesti trolleille, flamettajille ja spammijoille; Paroni007 taitaa rakastaa noita kyseisiä kun antaa CC'läistensä spammia ilman rangaistusta. | |
|
| |
Dj Halok Admin
Viestien lukumäärä : 308 Pisteet : 22143 Maine : 9 Join date : 24.10.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Yleisesti clan chateista, niiden oheistoiminnasta ja ilmapiiristä Ma Marras 22, 2010 10:05 am | |
| - Pehmo A kirjoitti:
- Missä kamuchat, tosi julkut yms..?
Joo anyway toi paroni007 on todellakin HUONO, tai huonolla kielellä PSKA. Omistaja luulee olevansa niin yläpuolella muita että ei voi addata rauhansopimus CC'n omistajaa... Sittenkun menee sanomaan sen CC'n spammijoista, itse herra Owneri rupee haukkumaan spammijoista valittajaa... Eli yhenkin kerran: Minua, ja spammija säilyi tälläsellä pyynnöllä: ''Pyydä anteeksi''. Ei jumalauta... Sillon mulla teki mieli jo panna turpaa sitä et ei sitä stanan chattia tollei hoideta et kurittomia kakaroita vielä lahjotaan ja lahjotaan ja hyväntekijälle annetaan byebyet. Joo... Paronin chatille annan 4-.
E: Paronin chat soveltuu kuitenkin oivallisesti trolleille, flamettajille ja spammijoille; Paroni007 taitaa rakastaa noita kyseisiä kun antaa CC'läistensä spammia ilman rangaistusta. Kuulostaa aika pskalta kyl toi paronin cc | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Yleisesti clan chateista, niiden oheistoiminnasta ja ilmapiiristä Ma Marras 22, 2010 10:12 am | |
| No itseasiassa laitoin vain ne, jotka oli päällimmäisenä mielessä.
Mutta paronissa lienee ilmapiiri käyttäjämäärän takia huono. |
|
| |
Jano950 Admin
Viestien lukumäärä : 272 Pisteet : 28303 Maine : 6 Join date : 29.08.2010 Paikkakunta : Sumwhere? U know...
| Aihe: Vs: Yleisesti clan chateista, niiden oheistoiminnasta ja ilmapiiristä Ma Marras 22, 2010 1:23 pm | |
| Paroni saa kovaa kohteluu... Ite Pehmo on ainut claani mis oon ollut, ja uskollisena pysyn Mukavaa olla kun tuntee jo suuren osan kävijöistä. | |
|
| |
Dj Chupa Admin
Viestien lukumäärä : 548 Pisteet : 76000 Maine : 12 Join date : 22.10.2010 Ikä : 25 Paikkakunta : Kuapio
| Aihe: Vs: Yleisesti clan chateista, niiden oheistoiminnasta ja ilmapiiristä Ma Marras 22, 2010 9:48 pm | |
| The Rulites, onko kenelläkään tietoa onko tämä ruinannut?
Vaikuttaa ainakin ihan ok klaanilta, koska oma webbisivukin.
Mutta aaika vähän väkee nettisivujen mukaan, ja joku 11v owneri.
Eli en tiedä, melko huono.
Viimeinen muokkaaja, Gain 0 Exp pvm Ti Marras 23, 2010 12:56 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Yleisesti clan chateista, niiden oheistoiminnasta ja ilmapiiristä Ma Marras 22, 2010 10:18 pm | |
| En avaa edes linkkiä, kun näen että se on Freewebsissä tehty, samantien sensuroin sen. |
|
| |
Dj Chupa Admin
Viestien lukumäärä : 548 Pisteet : 76000 Maine : 12 Join date : 22.10.2010 Ikä : 25 Paikkakunta : Kuapio
| Aihe: Vs: Yleisesti clan chateista, niiden oheistoiminnasta ja ilmapiiristä Ti Marras 23, 2010 12:56 am | |
| - Tolvanen kirjoitti:
- En avaa edes linkkiä, kun näen että se on Freewebsissä tehty, samantien sensuroin sen.
Se ja sama, edittaan ton linkin vekeen. | |
|
| |
Dj Halok Admin
Viestien lukumäärä : 308 Pisteet : 22143 Maine : 9 Join date : 24.10.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Yleisesti clan chateista, niiden oheistoiminnasta ja ilmapiiristä Ti Marras 23, 2010 11:02 am | |
| - jano950 kirjoitti:
- Paroni saa kovaa kohteluu...
Ite Pehmo on ainut claani mis oon ollut, ja uskollisena pysyn Mukavaa olla kun tuntee jo suuren osan kävijöistä. sammaa mieltä minäkin tästä | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Yleisesti clan chateista, niiden oheistoiminnasta ja ilmapiiristä | |
| |
|
| |
| Yleisesti clan chateista, niiden oheistoiminnasta ja ilmapiiristä | |
|