| Rankin pyyntö | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Banned Banned
Viestien lukumäärä : 25 Pisteet : 20537 Maine : 0 Join date : 13.11.2010 Ikä : 24 Paikkakunta : Banned
Hahmon tiedot Noppakenttä: 1 Lolkenttä: Lolkenttä | | | |
| Aihe: Rankin pyyntö La Marras 20, 2010 1:44 am | |
| RS ukon nimi:SaunaPukki Nykyinen arvo:No rank Haen rankkia:Private Claaniin tulo noin.:15.11.2009 Olen:p2p Minuun:luotetaan Oletko rikkonut ennen cc:n sääntöjä: Spammasin vahingossa Clan Chattiin janon coocking 99 partyissä
| |
|
| |
Pehmo A Admin
Viestien lukumäärä : 496 Pisteet : 2147505495 Maine : 13 Join date : 09.12.2009
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö La Marras 20, 2010 2:02 am | |
| Hakemus hylätty. Syy: Et ole ollut noin aikaisin Clan Chatissa. | |
|
| |
Jano950 Admin
Viestien lukumäärä : 272 Pisteet : 28303 Maine : 6 Join date : 29.08.2010 Paikkakunta : Sumwhere? U know...
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö La Marras 20, 2010 1:31 pm | |
| "Spämmäystä janon 99 partyis" Voi että ku repesin täysin.... XD | |
|
| |
Banned Banned
Viestien lukumäärä : 25 Pisteet : 20537 Maine : 0 Join date : 13.11.2010 Ikä : 24 Paikkakunta : Banned
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Pe Marras 26, 2010 10:51 pm | |
| Oon ollu täs cc just niin kauan!
Kaikki nimet: Oona aleksi-->pvp darkker-->loadin-->playkiller-saunapukki | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö La Marras 27, 2010 12:59 am | |
| Näkisin aika epäolennaisena asiana rankin antamisen. Susta en oo saanut oikeen minkäännäköistä kuvaa. Välistä pelleilet, välistä hiljaa ja harvemmin oon nähny sun osallistuvan keskusteluihin. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Su Marras 28, 2010 3:08 am | |
| Itse kannattaisin tätä SaunaPukki on ollut aktiivinen, ollut kauan cc sitä ei vain välttämättä tajua koska SaunaPukki on vaihtanut monta kertaa nimeä kuten hän itse sanoi ja hän on osallistunut paljon tapahtumiin (ainakin muistaakseni) eikä hän ole rikkonut kuin kahta sääntöä joista molemmat olivat VAHINKOJA:
1. Sanoi: ''Kicked'' spammialle cc koska ei tiennyt, että se oli luvatonta.
2. Spammasi vahingossa cc Janon Cooking 99 partyissa.
ja nyt hän on alkanut käyttää foorumeitakin (siis se ei ole sääntörikkomus vaan kehuminen)
Viimeinen muokkaaja, syonpaani pvm Su Marras 28, 2010 3:15 am, muokattu 2 kertaa |
|
| |
Dj Halok Admin
Viestien lukumäärä : 308 Pisteet : 22143 Maine : 9 Join date : 24.10.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Su Marras 28, 2010 3:08 am | |
| näistä asioistahan päättää Pehmo | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Su Marras 28, 2010 3:14 am | |
| - Dj Halok kirjoitti:
- näistä asioistahan päättää Pehmo
Aivan, mutta tietääkseni tämä järjestelmä tehtiin osittain sen takia, että muut voisivat katsoa millaisia hakemuksia on ja kommentoida niitä. Nimittäin eihän tässä olisi mitään järkeä jos ei saisi kommentoida muutenhan se olisi sama laittaa Pm taikka Privateen. |
|
| |
Dj Halok Admin
Viestien lukumäärä : 308 Pisteet : 22143 Maine : 9 Join date : 24.10.2010 Ikä : 28 Paikkakunta : Kuopio
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Su Marras 28, 2010 3:30 am | |
| - syonpaani kirjoitti:
- Dj Halok kirjoitti:
- näistä asioistahan päättää Pehmo
Aivan, mutta tietääkseni tämä järjestelmä tehtiin osittain sen takia, että muut voisivat katsoa millaisia hakemuksia on ja kommentoida niitä. Nimittäin eihän tässä olisi mitään järkeä jos ei saisi kommentoida muutenhan se olisi sama laittaa Pm taikka Privateen. samaa mieltähän olen toki siis saa kommentoida,en ole sitä kieltänytkää muta sanoin vain tuon. | |
|
| |
I_sayz_moiz Uusi käyttäjä
Viestien lukumäärä : 63 Pisteet : 20715 Maine : 1 Join date : 22.10.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Su Marras 28, 2010 3:49 am | |
| - syonpaani kirjoitti:
- Itse kannattaisin tätä SaunaPukki on ollut aktiivinen, ollut kauan cc sitä ei vain
välttämättä tajua koska SaunaPukki on vaihtanut monta kertaa nimeä kuten hän itse sanoi ja hän on osallistunut paljon tapahtumiin (ainakin muistaakseni) eikä hän ole rikkonut kuin kahta sääntöä joista molemmat olivat VAHINKOJA:
1. Sanoi: ''Kicked'' spammialle cc koska ei tiennyt, että se oli luvatonta.
2. Spammasi vahingossa cc Janon Cooking 99 partyissa.
ja nyt hän on alkanut käyttää foorumeitakin (siis se ei ole sääntörikkomus vaan kehuminen) Mun mielestä Saunapukki ei ole ollut 'hirveän' aktiivinen. Ei ole hirveästi osallistunut jutteluihin | |
|
| |
Dj Chupa Admin
Viestien lukumäärä : 548 Pisteet : 76000 Maine : 12 Join date : 22.10.2010 Ikä : 25 Paikkakunta : Kuapio
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Su Marras 28, 2010 3:52 am | |
| Nojaa, en ole itseasiassa nähnyt saunapukkia cc usein, joskaan en milloinkaan osallistumassa keskusteluihin, joten pehmo sen päättää. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Su Marras 28, 2010 4:20 am | |
| Suuri mahdollisuus olisi saada rankki, jos esiintyisit puheenaiheissa enemmän. Olet yleensä vain chatissa ja tuskin seuraat edes mitä puhumme. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Su Marras 28, 2010 8:06 am | |
| Njoo aktiivisuus on ehkä ainoa asia joka saattaa estää tämän rank hakemuksen onnistumisen, mutta sanotaanko, että SaunaPukin pitäis olla aktiivisempi, että hän olisi Private rankin arvonen? |
|
| |
Dj Halok Admin
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Su Marras 28, 2010 8:26 am | |
| - syonpaani kirjoitti:
- Njoo aktiivisuus on ehkä ainoa asia joka saattaa estää tämän rank hakemuksen
onnistumisen, mutta sanotaanko, että SaunaPukin pitäis olla aktiivisempi, että hän olisi Private rankin arvonen? olen aika samaa mieltä | |
|
| |
Jano950 Admin
Viestien lukumäärä : 272 Pisteet : 28303 Maine : 6 Join date : 29.08.2010 Paikkakunta : Sumwhere? U know...
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Su Marras 28, 2010 1:20 pm | |
| Ei oo ollut hirveen aktiivinen kyllä... Mun vastaus olis: Ei. Sori ny vaa... | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö La Joulu 04, 2010 1:20 am | |
| Nyt teen jo merkinnän tänne kun hän on nyt tehny turhaa huutomerkkispammia.
esimerkki. "lainatkaa d claws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö La Joulu 04, 2010 12:59 pm | |
| - Boss Nomad kirjoitti:
- Nyt teen jo merkinnän tänne kun hän on nyt tehny turhaa huutomerkkispammia.
esimerkki. "lainatkaa d claws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" No sanon tämän koska se on totta en SaunaPukin puolustukseksi, mutta mun mielestä jokainen siis JOKAINEN on tehnyt tuon joskus cc. |
|
| |
Dj Chupa Admin
Viestien lukumäärä : 548 Pisteet : 76000 Maine : 12 Join date : 22.10.2010 Ikä : 25 Paikkakunta : Kuapio
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö La Joulu 04, 2010 10:09 pm | |
| - syonpaani kirjoitti:
- Boss Nomad kirjoitti:
esimerkki. "lainatkaa d claws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
No sanon tämän koska se on totta en SaunaPukin puolustukseksi, mutta mun mielestä jokainen siis JOKAINEN on tehnyt tuon joskus cc. Uskon tätä samaa, ja olen itsekin joskus tehnyt jotain tommosta kun vaikka ''Woodcutting 70!!!!!!'' Ja syonpaani olet itsekin tehnyt En moiti | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Su Joulu 05, 2010 1:49 am | |
| Erinäinen kysymys/huutomerkkifloodi on ymmärrettävää, mutta jos olen oikein käsittänyt, henkilö on käynyt chatissa ja tuntee säännöt. Joten uskon tahalliseksi. |
|
| |
Jano950 Admin
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Su Joulu 05, 2010 3:52 am | |
| SaunaPukki kyllä sanoi aika monta kertaa ton "Lainatkaa d claws!!!!!!!!!!!" jutun... Se oli melkeenpä spämmiä... | |
|
| |
I_sayz_moiz Uusi käyttäjä
Viestien lukumäärä : 63 Pisteet : 20715 Maine : 1 Join date : 22.10.2010 Ikä : 27 Paikkakunta : Kouvola
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Su Joulu 05, 2010 5:37 am | |
| - syonpaani kirjoitti:
- Boss Nomad kirjoitti:
esimerkki. "lainatkaa d claws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
No sanon tämän koska se on totta en SaunaPukin puolustukseksi, mutta mun mielestä jokainen siis JOKAINEN on tehnyt tuon joskus cc. Hah, en oo tehny tollasta cc, mun mielest | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Su Joulu 05, 2010 6:19 am | |
| No välillä hiukan ''ylienergisessä'' tilassa saattaa tehä vähän kaikkea ajattelematonta (Myös minä olen tehnyt tuollaista joskus) ja se saattaa muodostua spammiksi, mutta itse en kiinnitä siihen paljoa huomiota ennen kuin sitä on 3 kertaa enemmän ku tekstiä. |
|
| |
Banned Banned
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Ma Joulu 06, 2010 4:58 am | |
| No mua ei enää pätkänvertaa kiinosta ku en sitä rankkia kuitenkaa saa. Kiva keskusteluhan tästä kehkeytyi, mutta syonpaani su ei tarvii puolustaa mua vaikka ootkin mun kaveri. Joskus vaan ei ansaitse sitä mitä pyytää | |
|
| |
Dj Chupa Admin
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Ma Joulu 06, 2010 5:03 am | |
| - SaunaPukki kirjoitti:
- No mua ei enää pätkänvertaa kiinosta ku en sitä rankkia kuitenkaa saa.
Kiva keskusteluhan tästä kehkeytyi, mutta syonpaani su ei tarvii puolustaa mua vaikka ootkin mun kaveri. Joskus vaan ei ansaitse sitä mitä pyytää syonpaani ilmaisi minusta aika selvästi, ettei se ollut saunapukin puolustamiseksi. | |
|
| |
Banned Banned
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö Ma Joulu 06, 2010 6:16 am | |
| Nii mut syonpaani esitti monta asiaa minkä takia mun pitäis ehkä saada rank. Esim se kun sano et jos olisin aktimpi olisin rankin arvonen | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Rankin pyyntö | |
| |
|
| |
| Rankin pyyntö | |
|